Total Pageviews

12.2.12

Ye giliran saya pula kene chicken pox

Abis je giliran afeff..aku pulak kene jangkit chicken pox..mula2 terasa bdn xsedap n seram sejuk nk demam, tetibe luar bintik merah kat leher same cm ameer..aha..hati dh terdetik mcm nk kene chicken pox tp hati masih deny..so secara sahnya aku isytihar dijangkiti chicken pox pd hari ahad 5/2..ptg ahad tu dh mula berbintik2 seluruh badan n mmg rasa xselesa..barula aku rase perasaan ameer n afeff sewaktu diorg kene chicken pox..mmg sakit n gatal..but alhamdulillah xbyk naik kt muka tp mmg byk naik kt bdn esp kt leher,dada n perut..kaki pun hanya kt peha je yg naik banyak..ye!!! Mmg scary la..kt
Kulit kepala pun byk..mmg menggaru jela keje aku..tp lau the boys npk diorg mesti bsg mama jgn garu gosok je-- dialog aku yg diorg guna pakai..so far dh mula kering la tp doctor still bg mc lg 1 minggu..biar betul2 recover..amin mudahan cpt la sembuh...

No comments: