Total Pageviews

18.2.12

Tq my darling ameer

Dulu mase kecik2..aku mmg dh terbiasa wat keje2 rumah esp menyapu, sidai n angkat kain, iron baju n tlg mak masak..so ble besar ckit aku kene jg anak2 sedara..kene suap diorg mkn..so ble kawin ade la skit pengalaman yg aku bawa tuk manage family..dlu along aku mmg ajar anak2 die dua org tu(dua2 lelaki) dgn keje2 umah seawal umo diorg 7 thn..npk cm kesian kt bdk2 tu tp hasilnye amat memberangsangkan..along n k long aku skang dh senang coz bdk2 ni dh tau tggungjwb diorg...so aku pun dh mula ajak ameer tlg aku wat keje2 rumah..bkn nye ape just nk die rase tanggungjwb n nk bg die rase cmne penat wat keje2 rumah ni..alhamdulillah setakat jemur baju,basuh kasut n kapur kasut n cuci toilet n bilik air diorg..ameer dh leh wat sendiri..wpun
Xla perfect tp lau practice selalu mesti leh perfect kan..yg pling penting ameer mula menghargai ape yg aku wat selama ni coz die pun rase penat..lps wat sume tu mesti die tumbang n tido hehe..kita xselamanya kuat..makin hari umo makin meningkat..lau bkn anak2 yg tolong sape lagi..betul x???

No comments: